venres, 10 de xullo de 2015


Stop-desafiuzamentos Ourense 10 de Xullo 2015

O 29 de maio o colectivo stop-desafiuzamentos, representado nun dos compañeiros do memo, acompaña a unha familia a sucursal de ABANCA na rúa Pena Trevinca 22 coa intención de coñecer o problema da mesma e axudarlle a buscar unha solución.

Dende o momento que entramos na oficina do director desta sucursal amosa unha actitude de absoluto desprezo e prepotencia con esta familia e co a compañante do colectivo.

Ante a situación vivida decidese en asemblea que este desprezo non debe quedar sen resposta e en asemblea acordase organizar unha concentración de protesta diante desta sucursal o día 1 de xullo, facéndoa coincidir coa entrada en vigor da “lei anti protesta” “lei mordaza”. Antes do remate desta concentración entramos a oficina a presentar unha reclamación por escrito e recíbenos o director de zona de ABANCA. Temos unha reunión con esta persoa que transcorre nun ton comprensivo e respectuoso e desculpase polo trato dado esta familia polo director desta sucursal. Tamén se acorda unha reunión para o luns dia 6 as 10 da mañá.

O pasado luns día 6 atopámonos co que o director de zona fora despedido por ABANCA parece ser...”por ser demasiado brando e dicir a todo que si“.

Queremos facer público o noso absoluto rexeitamento a os xeitos dos directivos de ABANACA, últimos responsábeis desta entidade financeira. Temos que soportar abraiados como o D.r de zona que trata os clientes con respeto resulta despedido mentres o D.r da sucursal con un comportamento de absoluto desprezo esta familia, que foi en definitiva xunto con outras que pagou o seu salario, non resulta nin apercibido.

Non pretendemos facer escarnio con ningún traballador pois todas podemos ter un mal día, pero houbo tempo para desculparse.

Ante a actitude de ABANCA e do D.r desta sucursal que a día de hoxe non amosou nin o máis mínimo interese en desculparse e acolléndonos a lei 2/2012 de 28 de marzo de protección das persoas consumidoras e usuarias, no seu artigo 11) entre os dereitos básicos dos consumidores no seu apartado h) reza: Dereito a ser tratados con corrección e respeto nas relacións de consumo elevamos queixa formal a administración a través de consumo, e a atención o cliente de ABANCA, por posible comisión dunha falta grave.

Tamén pedimos que a sociedade REFLEXIONE e pense que o trato dado esta familia podían dárnolo a calquera de nos, e REACCIONE.

O slogan comercial de ABANCA entidade intervida con 9000 millóns de € de diñeiro público, débeda privada transformada en pública, non é máis que amofa a cidadanía galega. NON VEMOS REN DE SENTIDO COMÚN SO VEMOS ABUSO E PREPOTENCIA.

FACEMOS UN CHAMAMENTO A SOCIEDADE GALEGA A MEDITAR SOBRE A CONFIANZA QUE DEPOSITAN NESTA ENTIDADE.

Ningún comentario:

Publicar un comentario