CASO PRÁCTICO DE ABUSO
BANCARIO, nesta ocasión o Banco Santander, utilizando a cláusula de rescisión anticipada, todos os contratos de todas as entidades teñen esta cláusula, declarada
abusiva polo T.X.U.E (Tribunal de Xustiza da Unión Europea) o 26 de xaneiro de 2017.
O 7 de febreiro
solicítanos axuda un matrimonio que ten asinado dende o ano 2004 un
préstamo con garantía hipotecaria co Banco Santander.
Solicitaron 72.000€,
a pagar en 360 cotas, que rematarían de pagar no ano 2034. Dende o
ano 2004 hasta a actualidade levan entregado 50.000€, a maior parte
de intereses, restando por pagar de capital 35.000€.
Esta familia con unha
unha filla menor a seu cargo fíxose cargo dos pagos ata xulio do
pasado ano 2017 sen ningún problema. O negocio que tiñan foi a
menos e xeraron unha débeda de 2600€ de cotas inpagadas do
crédito hipotecario e 15.000€ a seguridade social.
A parella decide
separarse e chegan a un acordo de boa fe facéndose el cargo dos
pagos da débeda a seguridade social e ela continua cos pagos da cota
hipotecaria residindo na vivenda coa menor.
No mes de xaneiro
pretenden retomar os pagos pero atópanse con que no banco dinlles
que a débeda xa non a xestiona a entidade financeira que agora ten
que pagarlle a LUCANIA XESTIÓN unha empresa de recuperación de
débedas.
O 9 de febreiro
dirixímonos a sucursal do Banco Santander para facerlles saber que
esta familia quer retomar pos pagos e chegar a un acordo que sexa
razoable para as dúas partes e que impida que perdan a casa que ten
case pagada.
O director da sucursal
ponos o teléfono con un mediador de Lucania Gestión o que lle
repetimos a intención de buscar un acordo para seguir pagando e ver
como se pode negociar o pago dos 2600€ de cotas atrasadas. O
mediador ante esta proposta advirte, en tono ameazante, que a única
posibilidade é pagar toda a débeda atrasada. Nos solicitamoslle un
mediador presencial e negase decindo que o único mediador é Lucania
Xetión. Ante esta situación advertimolo que si non quere entrar en
razón nos mobilizaremos para que a sociedade coñeza a aptitude do
Banco Santander. O obxetivo é alonxar da familia a posibilidade de
negociar a recuparación dos pagos. O colectivo non permite esto e
solo recoñece como interlocutor os asinantes do contrato. Para o
colectivo Sto-Desafiuzamentos Lucania Gestión non existe.
O 15 febreiro
presentamos un escrito no oficina de Banco Santander onde contrataron
o préstamo deixando constancia da intención de seguir co pago das
cotas e buscar un acordo para pagar as cotas atrasadas en cantidades
asumibles por esta muller. Tamén lle pedimos que suspendan o
procedemento de execución hipotecaria si xa fora iniciado ou, non
seu caso, que non o iniciaran. Advertindo que a cláusula en base a
que inician o procedemento de execución fora declarada abusiva polo
TXUE o 26 de xaneiro de 2017 por incumplir a Normativa Europea 93/13
de Protección o Consumidor e que estaba a espera de que o propio
TXUE responda o Tribunal Supremo en cuestión plantexada sobre esta
materia o 8 de febreiro do 2017.
Esta cláusula de
rescisión anticipada que si non o impedimos se aplicaría este caso,
pois todos os contratos hipotecarios teñen esta CLÁUSULA ABUSIVA.
Permite o banco reclamarlle esta familia os 72.000€ que solicitaron
cando tiñan acordado 360 cotas e un prazo de 30 anos para devolvelo.
Con 6 cotas inpagadas o banco tería dereito a reclamar as cotas
atrasadas e os interese de demora pero o que pretende e reclamar a
totalidade do préstamo que falta por pagar máis as costas do
procedemento de execución e intereses de demora nun momento de
debilidade económica da familia para apropiarse da vivenda que logo
volverá a vender, iso si, seguindo a reclamarlle a esa familia a
débeda pendente.
Miles de familias
perderon as súas vivendas sen opción por mor desta cláusula
declarada abusiva por contraria a Normativa de Protección o
Consumidor todo ante a pasividade dun goberno que se dedica a
lexislar a favor da banca, da mesma banca que tivemos que rescatar
con diñeiro da Sanidade, educación, dependencia e pensións.
Faremos todo o posible
para que nesta ocasión non se repita e que esta familia non perda a
súa vivenda. Si o Banco Santander non acepta un acordo razoable
recordarémoslle que ten unha imaxe pública que pode deteriorarse
pois son moitas familias as que lles prestan servizos que non lles
gustaría que lles fixeran o que pretenden facerlle a esta.
Ningún comentario:
Publicar un comentario